Utvilad...

Och redo för en ny vecka? Ha! Knappast.

Okej, nu ska jag beskriva för er en av mina värsta nätter på mycket länge.

Först kan jag inte somna så jag ligger och vrider mig fram tills 2 tiden, då ÄNTLIGEN lyckas jag somna. Sedan hör jag något oväsen som väcker mig igen. Kaninen har bestämt sig för att nu är det perfekt tillfälle att käka knäckebröd! Klockan är 3. (Och för er som inte vet, det låter endel när kaniner äter knäckebröd, speciellt mitt i natten.) Jag håller på att bli galen och funderar på att strypa kaninen! Klockan är nu halv 4 (självklart orkar jag inte stiga upp och bara ta bort knäckebrödet). Äntligen slutar kaninen äta, jag somnar om. Väckerklockan ringer, klockan är 5:25, klickar på snooze. Tänker att jag sover till 6, då får jag åtminstånde lite sömn, även om jag får stressa järnet. Vid klockan 5:30 bestämmer sig kaninen ännu en gång för att käka knäckebröd (är inte det där jävla knäckebrödet slut snart?!).
Inte lönt att försöka sova, jag stiger upp.

Så nu sitter jag här!


Tänkte precis "Kanske man ska ta och äta lite frukost?", men självklart mår jag illa. Vad annars, det är ju måndag.

= Jag kommer gå fruktansvärt trött och hungrig i skolan.
Låter väl skoj?

Kommentarer
Postat av: simone

vad myysig du ser ut :d

2010-06-07 @ 12:43:06
URL: http://fattybom.se
Postat av: kim

fin tjej!

2010-06-08 @ 15:28:37
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0