Sweden sucks

Sverige är ett sådant sjukt tråkigt land.

På nationaldagen går folk mest omkring och segar, i andra länder firar de som aldrig förr. Och nu, nu har vi fått en gift prinsessa och en ny prins, vad händer? Folk klagar. Ja det firas en massa också, men det är så otroligt mycket klagande.

Skulle detta vara något annat land så skulle hela landet stanna upp, det skulle vara sång och dans och folk skulle fira som om detta var det bästa som hänt!

Sverige är ett sådant grått land, inget är bra och allt ska klagas på. Och är det något som faktiskt är bra för en gångs skull, ja då är det egentligen inte bra, utan det är "lagom".

Men suck! Jag kanske inte heller tycker det här med kungar, drottningar och prinsessor är särskillt modernt och är inte direkt för det. Men jag blir så trött.

Jag bara undrar, vad behövs det i Sverige för att vi överhuvudtaget ska orkar bry oss lite grann?

Jag lovar, vi skulle kunna släppa en atombomb mitt i Sverige. Allt som skulle hända var lite små klagomål från några tanter och övriga sverige skulle rycka på axlarna. Det är väl inget att bry sig om liksom?


Sorry att säga det, men sveriges befolkning behöver lära sig att festa loss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

positiv tjej. om du skulle bry dig lite så märker du att andra folk faktist gör det också? Det var ju en stor händelse när de gifte sig. Visst svenskar är ganska torra, men det är våran kultur. Istället för att klaga på ett helt land kan du ju bara köra ditt race och släppa loss :) men eftersom du klagar på att andra inte gör det, är väl för att du själv inte vågar?

2011-06-06 @ 13:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0