Pengar vore inte fel

Nope, verkligen inte. För då skulle jag nog köpa denna väska:

195:- hos www.wholesomeconcept.com

100% slitstark ekologisk premiumbomull, lastkapacitet upp till 15kg.

Smart fack på insidan, perfekt för småprylar som iPod, mobil och dylikt. Sydd botten gör bagen stabil och långa remmar så att man kan ha den över axeln.

Varje exemplar numreras och stämplas för hand. Ett träd planteras för varje beställning.

 

Inte helt fel kanske?

Fast sen skulle jag ju vilja ha den här också:

150:- hos www.wholesomeconcept.com också.

Den är även EKO- & Fairtrade-märkt.

Ett träd planteras för varje beställning.

 

Men har jag tur så blir det lite gräsklippning i år = kanske två nya väskor (läs: väska + påse) till hösten?


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Haha jo men meningen var ju att den skulle ligga i frysen sådär en timme, jag glömde av ;D

2010-06-15 @ 11:51:39
URL: http://fattybom.se
Postat av: bitterfittan

åh jag vill också ha!

2010-06-15 @ 15:39:30
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0