Konstiga drömmar

Alltså i natt var jag verkligen fullt upptagen. Först ska jag gifta mig med min kompis Lelle, sedan byts hon ut mot någon annan tjej jag aldrig träffat och kommer inte ihåg hennes namn. Hon var någon blond konstig tjej i alla fall. Vi hade samma klänning när vi skull gifta oss också så vi bråkade om det (var vi inte och handlade tillsammans när vi bestämde kläder?!), sen gifte vi oss i datorrumet vid fotot i skolan. Det var mycket trångt och jobbigt kan jag lova. Och min lärare (Erika) var präst.

Efter det satt jag i Korsberga skola, på en bänk, med Twilight-gänget och åt äppelkaka som någon bakat och helt plötsligt hade jag bulimi så jag sprang och spydde en massa.

Sen vaknade jag. Tack för det!


Antningen har jag jävligt livlig fantasi, eller så behöver jag lite psykisk hjälp. Vet inte vad problemet är riktigt.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Tack lina :) jag får försöka bearbeta detta på bästa sätt även fast det är jobbigt

2010-06-18 @ 22:00:19
URL: http://sannehansen.tk
Postat av: bitterfittan

PRECIS min tanke!



allt bra babe?

2010-06-19 @ 01:20:35
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Lina

Fantasi har vi alla och det är bra...

Men det är få som vågar prata om sina galna fantasier och drömmar!



Själv drömde jag att jag förvandlades till en kung fu-expert när jag och min kompis blev attackerade av tre brittiska fyllon häromnatten.

Skumma drömmar är bra för kreativiteten! :D

2010-06-19 @ 12:31:22
URL: http://bjernheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0