Eclipse

Filmen var helt awesome! Okej, jag är lite Twilightnörd, så det är väl kanske självklart att jag säger det? Men måste påpeka att filmen var helt klart bättre än de andra två föregångarna. Och, tack gode gud för det, de har tagit emot kritiken och fixat till vargarna en hel del. Det syns fortfarande väldigt väl att de är datagjorda, men det är en stor skillnad från New Moon.

Sen var det lite små saker jag reagerade på att de inte tog med som fanns i boken och några de ändrade på från boken. Men i det stora hela så var den bra.

Tack Lollo och Madde för en rolig kväll & natt!

Och lite mindre tack till mitt smink och hår som inte ville sammarbeta som ledde till att jag såg ut att vara stylad av en blind som tagit smakråd från en prostituerad.

 

Nu ska jag bota min irriterande förkyldning med sömn.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0