Det här är inte roligt gott folk

Jag är trött så jag knappt orkar stå själv och har huvudvärk och väldigt ont i knäna (don't ask my why) så jag har bara lust att gå och sova. Men vet ni vad? Jag drunknar i läxor, inlämningsuppgifter och slutuppgifter! Fy fasen.

Det enda som får mig att fortsätta kämpa för tillfället är mutor. Just nu är mutan att läsa min bok (som jag förövrigt kommit halvvägs på, det ni), gör jag inte läxor och uppgifterna så blir det inget mer läsande i boken. *suck*

Samtidigt som sommarlovet känns otroligt nära så känns det så långt bort.

Mer sommarlov åt folket!

 

Nu ska jag gräva ner mig i böckerna igen. Får se ifall jag kommer upp igen.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jaa usch, det känns som att ALLA uppgiter kommer nu i slutet liksom.. Men snart är det lov!! Hurra! :D

2010-06-01 @ 20:40:19
URL: http://cicciis.blogg.se/
Postat av: Cicci

sv: hahah ja jag håller med:)

och tack så mycket! Desamma måste jag säga :D

2010-06-01 @ 21:30:34
URL: http://cicciis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0