18 års fest, here I come!

Okej, lokalen är fixad. Alltså har jag städat, plockat bort stolar, flyttat bord, soppat utanför dörren (hur mycket "bös" kan det vara vid en dörr?!), plockat i ordning priser, fixat ljus, letat efter allt möjligt som behövs och lite där till.

Genomsvett är jag nu, men det är säkert värt det. Nu väntar duschen och sedan sängen, om jag lyckas somna i natt. Önska mig lycka till för detta.

Så i morgon kommer jag nog inte vara Sveriges mest aktiva bloggerska, jag måste ju aggera värd på min egen fest förstår ni.


-Old pics

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha deal baby ;)

2010-06-15 @ 01:37:52
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0