Humörstatus: Arg

Eller arg och arg, mer frustrerad. Eller nej föresten, jag är arg.

Varför?
- Jo för jag hade något riktigt viktigt att säga mamma, sådär "jag måste säga det nu(!!!!)"-viktigt, men då ringer pappa. Så jag sitter som på nålar i bilen och bara vill att han ska lägga på så att jag kan säga min fruktansvärt viktiga (som egentligen antagligen inte var så viktig) information. Men vad händer? Lagom till mamma och pappa säger hej då på telefonen så har jag glömt vad jag ska säga.

Så nu är jag mycket frustrerad och arg eftersom det är verkligen något jag vill säga, som ligger precis på tungspettsen, men jag kan inte komma ihåg vad det är.

Ååååh!

Kommentarer
Postat av: peone

haha det händer mig hela tiden, sjukt irriterande D:

2010-07-26 @ 18:10:56
URL: http://peone.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

tackar! (: vi flyttade till en lägenhet på ett mer centralt och bättre läge här i malmö. himla skönt är det

2010-07-26 @ 20:10:39
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0