Tillbaka till verkligheten

Tada! Klockan är nu tio, typ, och jag ska sova!

Tillbaka till verkligheten kallas det visst när skolan börjar igen. *suck* Dock måste jag faktiskt säga att det inte gör mig sådär jätte mycket. Alltså jag känner mig ju inte så himla taggad och pepp på att stiga upp vid 5 tiden på morgonen, sitta på bussen i över en timme, få ett ton med läxor (jäkla pluggskola) och sedan sitta på bussen i över en timme igen för att komma hem till att solen gått ner för länge sedan och en massa läxor att göra. Jag saknar inte det alls faktiskt. Men jag har saknat att ha något att göra på dagarna, rutiner som man följer och vettiga sovtider. Det har jag saknat väldigt mycket!

Och träffa de där två små förlurerna jag går med i samma klass ska bli roligt med! Trotts att vi bara har varit ifrån varandra i 2-3 veckor så har jag minsann hunnit sakna dem.

Su nu vet ni varför jag kanske är lite seg i morgon (och resten utav veckan) här på bloggen. Skolan.


Snart sitter vi där i skolan igen och är allmänt flummiga, störiga och oseriösa.


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

aha i see. då får jag önska dig lycka till i skolan imorgon (:

2010-01-10 @ 23:01:02
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Malin - Sån e jag!

det är allt lite kul med skola ändå :D

2010-01-11 @ 09:49:06
URL: http://bestofberger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0