Jag vill ha!

Efter systemkamera då så klart, en polaroidkamera! Jag är helt kär i "gamla kort" om ni fattar vad jag menar.  Vet inte vad det är, men de förtrollar mig helt. Men en polaroidkamera är väl som allt annat här i världen, svindyrt.

Någon mer som älskar "gamla kort"-effekten?



Efter att ha kollat runt på en massa förvirrande sidor om hur man gör "polaroid" bilder på PS så valde jag att ladda ned en så kallad polaroid generator till PS. Finns att ladda ned HÄR, gratis och lagligt.



UPDATE:
Läste runt lite och fick reda på att det är ganska så jätte onödigt att köpa en polaroidkamera eftersom de slutat tillverka filmen eftersom ingen vill ha kamrorna längre. Så alltså kan du köpa kameran, men aldrig kunna ta kort med den. Gud vad smart! Dock fanns det en "modern" polaroidkamera som skrev ut dina bilder, ungefär som den gamla verisionen. Fast den var digital. Kostade ju bara $199.99.

Var redan deppig, detta hjälpte ju knappast. Nu går jag och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

ahh oki:)hoppas du får en fin dag i morgon.) då fyller jag äntligen 18 hih

2010-01-12 @ 23:22:22
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

åh jag som också vill ha en sån kamera :(

2010-01-12 @ 23:45:19
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

ja förstår att du blev besviken! hur är allt med dig idag annars missy?

2010-01-13 @ 13:27:40
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0