Jag har överlevt hela dagen

Trotts snörvel och en massa nysanden. (+ Ont i halsen, benen och handleden, men det bryr vi oss inte om) Jag var sådär jätte mega, super händig idag med. Satte upp en hel bokhylla, med lite hjälp från lillasyster, från IKEA. Så alla ni som kommer och klagar över att det är svårt att sätta ihop saker, ge dem till mig! Jag menar vart var det svåra?

Nu ska jag, otroligt nog, faktiskt lägga mig i sängen. Då kanske ni förstår hur inte pigg jag är ifall jag går och lägger mig nu!





Ville bara påpeka att sådan här reklam är jobbig, frustrerande, onödig och allmänt tråkig och tas bort från bloggen. Tror inte man lyckas särskillt bra med sådan reklam ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0