Svar på kommentar

Felicia
gaa, det går inte kommentera om plåsterna(Plåstrerna?) så det får bli här:)
alltså försvinner prickarna för gott? eller hur fort är de tillbaka?
kram på dig!

Angående Hej då svarta prickar! inlägget. (Inlägget funkar ju inte som jag sa och därför kan jag inte göra en länk, så ni får helt enkelt söka efter inlägget ifall ni vill se det, tyvärr)

Först och främst så vill jag bara säga att det är något fruktansvärt fel på blogg.se för tillfället. Vissa inlägg går inte att svara på medan vissa gör det. Och väntar man 5-10 minuter så funkar de som inte funkat innan och de som funkat att kommenterat innan slutar att funkar. Jag vet inte riktigt vad det håller på med på blogg.se, men jag hoppas att det börjar funkar snart i som vanligt igen.

Men till din fråga!
Nej jag tror inte att de svarta prickarna försvinner för gott då det alltid bildas nya lite då och då, dock så verkar de hålla sig borta väldigt länge. Jag använde plåstrerna i fredags (tror jag det var? kan även ha varit i lördags) och än så länge har jag inte sett något tecken över huvudtaget att de är på vägs tillbaka. Fast sen beror det nog på lite hur man behandlar huden efteråt med. Just nu så har jag varit jätte duktig och tagit hand om min hud och tvättat morgon och kväll med ansiktsrengöring så den hålls ju alltid ren. Är man lite mindre nogrann så tror jag att de kommer tillbaka snabbare.

Men jag är ingen expert, så jag vet ju inte till 100%

 

Haha vilket långt svar för en sådan kort fråga. Jag är ju jobbig.


Kommentarer
Postat av: rosemarie

HEJ!

vad gör du?:)

kram

2010-02-02 @ 18:53:05
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Ville du någon med artikeln? Eller tckte du bara att jag skulle läsa den?

2010-02-02 @ 19:56:42
URL: http://ekenstierna.blogspot.com
Postat av: Rewind and Play

Svar: Alltså, mitt Voddler har krånglat en massa på senaste tiden så jag kan dessvärre inte kolla om Gökboet finns just nu, men om jag minns rätt från sist jag var inne så tror jag inte att den finns i nuläget :/ Får hoppas den kommer dit så småningom eller sänds på tv eller nåt sånt :)



//Linnea

2010-02-02 @ 21:57:11
URL: http://rewindandplay.blogg.se/
Postat av: felicia

inte jobbigt - bara jättebra:)

2010-02-03 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0