Lär känna Zooda

Okej jag erkänner, jag har JÄTTE tråkigt.

Fakta

Vem är du? En 17 årig tjej som bor i ett litet samhälle vid namn Korsberga.

Familj? Mamma, pappa, lillebror och lillasyster.

Bor? Korsberga.

Hårfärg? Nån blandning mellan konstig blond, råttfärgat och någon röd-brun nyans.

Längd? Runt 167 cm.

Dricker du? Ja men det är ju klart! Man överlever faktiskt inte annars. Fast här kanske det syftas på alkohol, ja, trots det är olagligt.

Testat knark? Om jag svarar ja här, vad skulle ni säga då? Men ni kan vara lugna, jag har aldrig testat och har inte tänkt göra heller.

Snusar/Röker? Nej och nej. Inget av det. Oj vad chockade ni blev, en 17 åring som inte röker, ett mirakel måste ha skett!

Vart befinner du dig helst? I sängen faktiskt. Där gör jag allt. Tittar på film, tittar på serier, läser, pluggar, lyssnar på musik, sover, pratar i telefon, målar, skriver osv.

Något du ångrar? Ehm, hmm, jag vet inte. Det finns det ju säkert, men inget jag kommer på just nu.

Något du skulle vilja göra igen? Hmm, nej vet nog inget här heller. Finns väl säkert en miljon saker jag skulle vilja göra igen, men vad? Kan inte komma på något för tillfället.

 

5 snabba

Coca Cola eller Fanta – Jag går emot normen och väljer Fanta. Tycker Cola är sjukt överskattat.

Hemma kväll eller Fest – Både och. Båda har sina för och nackdelar och tycker om båda lika mycket faktiskt.

Fredag eller Lördag – Men fredag så klart! Då har man ju en hel helg framför sig?

Blind eller Döv – Gud så svårt! Men blir nog blind, om jag är döv kan jag ju inte lyssna på musik! Men är man blind så kan man ju alltid höra filmen i alla fall.

Kaffe eller Te – Hmm, svårt att leva utan kaffe, det som får mig att vakna på morgonen. Men svårt att leva utan te också, det brukar jag alltid dricka om kvällarna då sötsuget är som värst. Men om jag måste välja, ja då blir det nog teet som vinner.

 


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha jasså där ser man :))

2010-02-28 @ 00:03:01
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0