Ingen skola idag heller *fy Lina!*

Kanske inte så konstigt, är fortfarnade förkyld och inatt fick jag 1 timmes sömn. Ja nu sitter säkert någon nybliven mamma och skrattar åt mig. "En timme?! Ha jag ska vara glad ifall jag lyckas sova 35 minuter under 24 timmar! Lilla vän gå direkt till skolan nu!"

Men nu är det så att efter endast 1 timmes sömn är jag inte mycket till människa (och den fruktansvärda huvudvärken, halsont och täppt i näsan gör inte saken bättre) och bestämde mig för att stanna hemma i alla fall, trots att jag lovat Clara att gå. Förlåt Clara!

I morgon ska jag i alla fall till skolan, LOVAR! Känner mig en aning piggare (trots att jag knappt sovit något mer eftersom jag har en könsmogen katt som tycker om att jucka mot mitt täcke!) idag så med lite alvedon i kroppen och en massa kaffe ska nog även jag kunna bete mig som men människa i morgon.

Kommentarer
Postat av: M

Precis det suger :O

2010-02-25 @ 15:28:18
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0