Hur många kommer gå på premiären?

Och hur många kommer se den i 3D?

Alice in Wonderland


Själv så önskar jag att jag kunde se den på premiärsdagen, men jag ska gå med Clara och hon råkar vara på en Tokio Hotel konsert just den dagen och det är ganska svårt att vara på två ställen samtidigt. Så jag kommer, tyvärr, inte se den på premiärdagen. Men jag är ganska säker på att den är exakt lika bra några dagar senare.

Och när det gäller 3D så vet jag inte riktigt (Clara har ju endel att säga till där med ju). Jag vill ju gärna se "orginalet" först, men samtidigt så vill jag ju se den i 3D och det är inte alls lika kul att se det hemma. Så jag är väldigt klyven. Fast lite inombords hoppas jag nog på 3D, "orginalet" kan man alltid se hemma.

Kommentarer
Postat av: Lina K

Kommer inte gå på premiären, men kommer deifinitivt att se den! Verkar helt fantastisk!!

2010-02-25 @ 18:58:38
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0