Best of 2010: Mars, April & Maj

Mars var månaden då livet bara flöt på och ingenting speciellt hände. Livet bestod av en massa musik, film, läxor & photo booth-bilder. Det var också månaden jag testade på att ha tävling och att köra "veckans ros" men gav snabbt upp. Och så var det månaden jag fick leva med ett mycket rött (och antagligen ganska inflamerat) sår under läppen.

April var månaden jag skrev mitt tusende inlägg, glädjes av den första riktiga vårsolen som tittade fram och irriterade mig på alla människor som bar päls. Det var även första gången jag gick på 3D-bio (i alla fall den "nya" 3D bion där man inte behöver röda/blåa glasögon), mina ärr var fortfarande väldigt rosa/röda och synliga och jag fick äntligen en ny stor säng.


Maj månad fick jag en liten mördar fisk, en liten Dexter Freddy Jason. Men dock levde han inte så länge, bara någon vecka eller så. Maj innebar också en massa sjuktid och så kom äntligen dagen jag väntat på så länge. Min 18 års dag. Maj var månaden då farmor fick sin operation och jag spenderade en massa tid på att försova mig.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

snygging som vanligt!



hur ska du spendera nyårsafton? (:

2010-12-31 @ 01:04:28
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: jossan

du lina The human centiepad e det sämsta film jag sett... tillochmed the dawn of the dead.... :P

2010-12-31 @ 09:12:18
Postat av: sara - mamma till wilda

Alltid lika roande bilder av dig =)

2010-12-31 @ 09:17:41
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0