Kaffe!

Jag ska nog dricka kaffe idag tills hela kroppen får en sådan koffeinchock att jag låter som en speedad-kanin i slutet utav dagen. Usch jag är så trött. *gäsp*

Anledning?
Jag försöker vända tillbaka på dygnet, men på kvällarna så kommer jag alltid på en massa saker jag "måste" göra innan jag går och lägger mig (plus att det är ganska tråkigt att gå och lägga sig). Så det slutar med att jag går och lägger mig sent (väldigt sent!) men går upp tidigt.
Funkar inte sådär jättebra kanske.

Såhär känner jag mig idag.

Zzzzznark...


Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Samma här!



La mig 5 imorse och gick upp kl 10 :S

2010-08-06 @ 12:49:45
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0