Gårdagens biobesök

Som ni vet var jag på 3D bio igår, och jag älskar't.

Sist jag var på 3D bio så var man tvungen att ha de där glasögonen med ett rött glas och ett blått glas och man fick en hejdundrans huvudvärk av dem. Men den nya teknologin var verkligen så mycket bättre. Färgerna såg lika ut, vare sig man hade glasögon eller inte (de gamla glasen gjorde allt lite rött) och man slapp huvudvärken. Och sedan var det ett helt annat djup en innan. Det var mer verkligt än med de andra glasen, det syndes verkligen att det var en helt annan effekt en vad det gjorde nu. Nu såg det ut precis som innan, fast med mer djup.

Alltså det är lite svårt att förklara och det bästa är nog ifall man går och ser på 3D själv. Då förstår man nog vad jag menar.

Sen var bion himla mysig. Den var ideell och så fort man kom innanför dörrarna så kände man sig välkommen och föreståndaren kom fram till oss och pratade och frågade vart vi kom ifrån osv. Jätte mysig lokal och folk helt enkelt.

Så jag rekomenderar både att se film i 3D och Metropol i Eksjö starkt!

Ja jag älskar det, så mycket bättre än innan när det var de där röd/blå glasen. Sen var filmen himla bra med, vilket inte gjorde saken mycket sämre.

Det enda som var dåligt den kvällen var att jag missade Millennium avsnittet. *snyft*












Kommentarer
Postat av: Faster

Vill bara säga att jag tror att Millenium går i repris sent på fredag kväll. Så slipper du känna att du missar det.

2010-04-04 @ 13:30:04
Postat av: Jennifer

haha vad roligt jag älskar att se på bio =)

vad har du för planer att hitta på under påsklovet då?

2010-04-04 @ 13:32:00
URL: http://icecreamfreeze.blogg.se/
Postat av: Lina -Zooda-

Faster: Men det brukar komma till SVTplay med sen så jag ska nog lyckas se det med :)

2010-04-04 @ 13:46:07
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0