Måttligt förbannad

Vad sjutton är det för fel på folk?

När jag gick på låg och mellanstadiet så hade jag faktiskt respekt mot de som var äldre än mig och jag visste hur man bettede sig runt folk. Vad har hänt?!

Jag skulle vilja ta ett rejält snack med föräldrarna till de "små" som just nu går i låg och mellanstadiet. De vet tydligen inte vad de gör. Jag har blivit uppfostrad så att man respekterar de som är äldre och man sköter sig runt folk och man ska även tänka på vad man säger. Gör man inte det längre eller?

Jag säger inte att det är lätt att vara förälder eller att det är lätt att uppfostra barn, tvärt om. Det måste vara det svåraste som finns, men man har ju klarat av det i alla tider, varför klarar inte folk av det längre.

Åååh, jag är bara så arg.

Kommentarer
Postat av: simone

Jäkligt tufft det där, förstår dem dock, man har så mycket problm som vuxen idag, pengar, sjukförsäkring lån, jobb, depression, hushåll.. nejfyfan, hemskt :(

2010-04-09 @ 10:09:27
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0