Dirty Dancing - Patrick Swayze



Som antaglien en hel del person känner till så har Dirty dancing skådespelaren Patrick Swayze avlidit i cancer och detta tänker SVT hedra med att visa filmen Dirty Dancing. Något jag absolut inte tänker missa! Jag tycker faktiskt filmen är himmla bra och jag äger den tyvärr inte så det blir att sätta sig i tv soffan med popcorn och mysa.

Filmen visas på fredag (18 september) klockan 22:00 på SVT1


   
Patrick Swayze (18/8 1952 - 14/9 2009)

Patric blev diagnoserad med pankreascancer i januari 2008.
Han dog, omgiven av sin familj, den 14 september 2009 57 år gammal.


RIP Patrick Swayze

 


Kommentarer
Postat av: jossan

R.I.P



Tur att jag har filmen o kan kolla när jag vill.. men ska juh garanterat på kolla på fredag ossså..

2009-09-16 @ 18:13:12
URL: http://vasterlund.blogg.se/
Postat av: M i c k a

okej ^^, jag tycker att re spelen är bland de bästa spel som finns. snygg story och sköna gåtor och trevligheter :D

2009-09-16 @ 20:43:08
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0