Fredag

Jaha då har man haft lite kalas för syskonen då.
Själv så var man helt död efter en hel veckas dålig sömn och stress så jag slocknade ganska snabbt i föräldrarnas säng. Det var välldigt lyckat jag hade somnat med för jag käkade klubba då med så jag hade somnat med den i munnen. Haha. Orkade inte ens ta ut den när jag vaknade till, fast det gjorde pappa åt mig och då hade jag visst blivit tjurig på han och skällt ut han lite och somnat om. Inget jag minns i alla fall.

Jag sa inte ens hej då till gästerna för då sov jag.
Jag måste ju vara det roligaste "värden" någonsin eller hur?

Nu ska man snart försöka sova igen i alla fall. I morgon är det ju liseberg som gäller.
Jag har lovat min lillasyster att gå i spökhuset. Jag som sa att jag ALDRIG skulle in där igen. Jag kommer kissa ner mig när jag är där inne!
Bara för att jag är feg.


*håller tummarna för sol i morgon!*

Nu ska jag läsa vidare på bloggar, prata lite med Jennie och sen ska jag sova.
God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0