Fräch man känner sig då

Jonna kom precis hem med en massa kompisar och jag ser ut såhär:

Pyjamasbyxor
Linne
Skitig långarmad (tur att det inte syns på bild)
Ovårdat hår (syns inte heller som tur är)
Fet hy
Jag är bara människa

Pricken över i:t hade ju varit ifall jag inte duschat igår och kommit med skitigt hår i en slarvig tofs. Och sen har jag varit världens sämsta dotter och inte ställt in disken i diskmaskinen trotts att vi har världens berg på diskbänken och inte tvättat tvätten trotts det är berg lite här och där med tvätt.

Märks och syns det att jag är på depp humör eller?
Nu ska jag ta och dricka lite te och titta på halvtöntiga Yrrol och Robert Gustavsson så kanske man kan bli på något bättre humör i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0