Vi var i stora staden vetlanda

Innan öppningstid.


Det var ju lite lagom roligt. Men man ska inte klaga, det kunde varit värre. Det var ju trotts allt ganska varmt ute. Sen blev det att sätta sig i bibblan och skriva lite medans mamma var på intervju (Clara du vet vad det är jag skriver på ;D).

Sen måste jag bara berätta om fisken Bob!
Han bor i en cool liten bil i en djuraffär och var allmänt frän. Jag ville ta hem han med fick inte, elakt!


(ja han lever, han rörde sig faktiskt)
Det är den fisken som sticker ut ur bilen som är Bob. Tyckte det passade han på något sätt. Bob, Bob, Bob.
Han är mitt drömdjur nu i fortsättningen.

Nehe, nu är det läxa som gäller! Annars kommer väl mamma in på rummet igen och undrar vad det är för konstig läxa jag håller på med.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja det måste vara väldigt jobbigt :/

2009-10-26 @ 16:54:37
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: Clara

Jajjamen, det går frammåt märker jag :D

2009-10-26 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0