Tisdag



Möttes av det här igår natt. Jag höll på att fixa lite med bloggen när jag helt plöttsligt loggades ut, lite lagom störigt. Vet inte vad dom gjorde för jag tycker inget är någon skillnad, fast bloggen är ju inte så seg så kanske, kanske har de lyckats göra något rätt för en gångs skull. Pluspoäng till blogg.se!

För er som missat så är det tisdag idag. Redan?
Känner att detta höstlov kommer vara över innan man ens hunnit blinka. Jag menar klockan är ju redan 2 (snart)! Usch så sorligt, det finns inget värre än lov som går för snabbt. Känner mig lite pressad att göra klart religionuppsattsen nu med. Så vet ni vad? Jag ska, otroligt nog, sätta mig ner med mamma och plugga som fasen! Trotts att jag läser samma sak om och om igen och fattar ungefär lika mycket som en sten så ska jag faktiskt försöka igen.

Men om jag sätter fart med uppsattsen nu, blir klar med den i morgon, städar rummet idag och i morgon, städar kaninburen idag eller i morgon innebär det att torsdag, fredag, lördag och söndag kan jag göra vad sjutton jag vill. Låter bra, men kommer det hända tro?
Hur väl känner ni mig egentligen? Haha ;)


Kommentarer
Postat av: Yousef

Lycka till med uppsatsen!

Sv: Skojar du! Jag med! New Moon måste bara ses alltså :p

2009-10-27 @ 14:37:26
URL: http://noiretcouleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0