Tillökning i familjen!

Nej jag ska inte få ett syskon och jag är inte gravid. Ni kan vara lugna! Detta är bara på skoj. ;)
RÄKNA MED 100% OSERIÖST INLÄGG!


Jag och Clara har blivit inspererade av kändisarna och tänker därför adoptera (vilket vi redan har gjort) som det verkar vara så populärt med. Vi tänker följa trenden till max och döper därför våra ungar till konstiga namn så de verkligen sticker ut.

Vårt första barn är en liten pluttfisk som är 1,5 år gammal och vi har döpt han till Sup Akrug Johansson Spånberger (erkänn att Johansson Spånberger låter grymt bra tillsammans!).




Är han inte för söt?
(varför han heter som han gör får ni allt klura ut själva)


Bebis nummer två som vi adopterade idag är en liten 3 årig skruttduva som ville fika med oss på pressbyråns café.
Nisse-Sture Cheesballs Johansson Spånberger. Sött namn eller hur?





Oj oj oj vilka sötnosar! Vi kommer självklart utöka familjen yttligare eftersom vi vill bli precis som våra idoler Angelina Jolie & Brad Pitt.




2 stolta föräldrar



Visst har vi söta barn? Jag tror vi kommer bli en stor lycklig familj, vad tror ni?

Nehe, nu ska jag gå och drogtesta mig och se vad sjutton jag går på (det borde nog du med göra Clara).
Ha det bra!

/Lina


Kommentarer
Postat av: Clara

HAHAH dom är så söta <3 lika oss fasten vi har adopterat dom :D

haha ja bra ide det ska jag göra och se vad jag trattar i mej för något xD

2009-10-05 @ 18:33:33
Postat av: jossan

hihi skapligt söta barn, o namnen de var juh allt för vakra namn :) heeh..

2009-10-05 @ 19:09:24
URL: http://vasterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0