Skräckis natt

Eller besvikelse natt.


Jag fattar inte att de kör Scary Movie-filmerna. Skräck tema skulle det väl ändå vara?
Sen så har jag ju nästan alla filmer hemma som ska köras i natt, Jag vet vad du gjorde förra sommaren och Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren känns allt för mesiga för ett skräcktema och Night watch verkar vara riktigt dålig. Nu känner jag mig ju ganska besviken. Varför inte ta några läskiga filmer för?

(om ni ska titta på någon av filmerna titta på 28 dagar senare! inte läskig för fem öre, men grymt bra faktiskt)


Kommentarer
Postat av: Kanel

faan håller med diga ssså ska dom endå ha sdånt tema så ska dom inte sätta på komedier .. och zombie filmer ee välla inte skräck .. !?! .. trött jag blir .. kramkram

2009-10-27 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0