Party i mitt rum


 


Tydligen så har Nala, dvärghamstern, haft röjparty i sin bur i natt (och hon bjöd inte mig!) för när jag kollade till henne så låg alla broar/stegar i en hög på golvet och hjulet var på ett helt annat ställe än det brukar. Chip, kaninen, såg också lite skylldig ut då allt spån ligger på mitt golv och han har rivit ner sin höhållare.

Sen var Nala jätte tjurig (pms eller bakfylla tro?) och bet mig i tummen och hängde kvar där så jag fick nästan dra av henne för att få min tumma tillbaks. Och nu biter hon på buren så det står härliga till. Vad sjutton hände i natt egentligen? Och hur hårt sover jag ifall jag lyckats sova igenom allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0