Känsliga tittare varnas!

Bilderna får inte kopieras!

Jag vet att smaken är som baken och vissa tyckte att blodbadsbilderna var lite väl magstarka, vilket jag inte har några problem med. Som sagt, alla kan inte tycka lika. Men därför har jag sätt rubriken och varningsbilden under (+ gjort bilderna i miniatyr) bara så att ifall ni inte tycker om dom och lyckats se dom i alla fall så är det helt erat fel. Så nu behöver inte ens börja klaga och gnälla ;)

Här är bilderna jag lovade i alla fall!



(ja ni får ju naturligtvis klicka på bilderna för att de ska bli större)

        

 

Bilderna är inte redigerade på något sätt då jag varken har kunskap eller program för att göra det. Ni får helt enkelt titta på dem som de är.


Det är fortfarande inte okej att sno bilder utan att fråga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SNODDE JAG SNODDE JAG SNODDE :D



hihi kram på dah

2009-10-21 @ 19:54:36
Postat av: jossan

vf kom inte mitt namn med?? hmm koonstigt

2009-10-21 @ 19:55:09
URL: http://vasterlund
Postat av: Alexandresen

jag skulle varken vara inärhetten eller ligga brevid dig om du va så:P

2009-10-26 @ 00:42:34
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0