Just... let me take her to the prom.

Såg en väldigt konstig film för några minuter sedan. Skräck-komedi? Jag vet inte vart man ska sätta den. Jag kan inte ens beskriva den, inte mer än att ni borde se den. Den är ganska frän faktiskt. Jag vet inte ens ifall jag tyckte den var bra, den var bara så, ööh, speciell. Haha

Otis har allt han behöver för studenbalen: blommorna, cabrioleten, en cool babyblå smoking (för att inte nämna den fullt utrustade tortyrkammare han har i sin källare). Han har till och med en flicka - en snygg blondin som han kallar Kim - som skulle kunna ge sitt liv för en dejt med honom. Bokstavligen.

 


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Den såg jag för ca 1år sen. mins inte hur den va.

2009-10-26 @ 00:29:46
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0