Gamleby

Det var världens kortvisit, tyvärr, men nu har jag i alla fall åkt upp dit och visat att jag fortfarande lever. Förhoppningsvis så kommer vi inte ha lov samma vecka nästa gång, då kan jag komma upp lite längre. :)
För denna gång kändes det ju lite dumt. Jag menar jag var ju inte ens där i 24 timmar.
Men det var i alla fall trevligt att komma upp dit och känna sig lite saknad.

När jag åkte upp dit var jag lite rädd för att jag skulle sakna att gå i gamleby och sedan ångra mig att jag nu går i nässjö, men så blev det inte alls. Istället kändes det verkligen som om jag gjorde rätt i att gå i nässjö nu. Visst jag saknar vännerna där och så, det är inte det. Men linjen. Jag hängde med på en djurvårdslektion och det räkte. Jag har verkligen hittat rätt linje nu. Men visst kändes det lite tungt att åka när man inte vet när man kommer upp nästa gång igen.

En till sak som kändes lite tungt var att se alla så splittrade. När jag gick där så umgicks alla 24/7 men nu verkade alla vara mer för sig själva. Visst det kan väll vara skönt det med, men det verkade vara så splittrat och alla bodde på så olika ställen nu med. Innan bodde ju nästan alla i ett och samma hus.



Ja det finns väll inte så mycket att säga egentligen.
Inte mer än att jag hade roligt, nästa gång tänker jag stanna en aning längre och att ni där upp måste skärpa er! Alltså, ingen skolk nu! Annars vet ni att jag kommer och biter er i örat ;)


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kanel

bit maa dåå .. :P MÅSTE SKOLKA MER hjahaha

2009-10-24 @ 17:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0