Fest (& så lite bilder)

Helt klart en lyckad fest!
Var ju lite seg i början för alla satt i grupper, men sen så släpte allt tillslut och alla (vad jag vet) hade skitkul. Jag hade det i alla fall. Haha.

Men tack för kul fest Sanne! (och tack för att jag fick komma)








Födelsedagsbarnet själv







Och så har jag sådär 100 bilder till, men det blir för mycket för att lägga ut på en blogg. Så ni får allt nöja er med dessa.

Idag känner man inte sig lika pepp. Men det hör till.

Ha en bra och lugn söndag!

 


Kommentarer
Postat av: jossan

SV



Jo väldit snyga bilder eheh.. de finns säkert 100 till såna på datan :P ehhe..



- Tur att du hade kul igår iaf :)

2009-10-04 @ 14:18:12
URL: http://vasterlund.blogg.se/
Postat av: Clara

Tack för igår, hoppas du hade kul ;) ( även utan mig på slutet :p)

2009-10-04 @ 17:52:19
Postat av: Sanne

Mys mys!!! :D:D

2009-10-04 @ 22:27:42
URL: http://sannehansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0