Äntligen! Här har ni den nya vampyrserien!

Lovade Clara att jag skulle ge henne länken till den nya vampyrserien (som jag inte hunnit se ännu) som ännu inte börjat sända i sverige. Visst sa jag och tänkte att det är ju bara att lägga ut den på bloggen, men man ska ju komma ihåg vilken sida det är på med!

Så här är den!

Så jag har suttit här nu halva kvällen och letat och letat och äntligen fick jag fram det! Den heter The Vampire Diaries.
Även denna serie är baserad på böcker, precis som True blood. Jag har suttit och sökt runt om denna seria och ska jag vara ärligt så vet inte riktigt vad den handlar om. Jag får ingen klarhet i det hela. Jaja, det är en vampyrserie i alla fall. Och bra verkar den vara!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Den e faktiskt ganska bra den finns på samma länk som jag gav dig till true blood :P men det finns bara 4 avsnitt än så länge men det kommer ett nytt varje torsdag tror jag:P

2009-10-03 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0