2 VIKTIGA SAKER!!

1. Hela nästa vecka har tv 400 skräckmaraton! Jag har inte kollat efter så supernoga i tv-tablån ännu men de kommer visa filmer som t ex Jag vet vad du gjorde förra sommaren, Sleepy Hollow, 28 dagar senare, Jurtjyrkogården 1-2, The Texas chainsaw massacre och mycket mera. Det finns nog något för alla smaker tror jag. Dock så går alla väldigt sent, men det är ju höstlov nu så det löser sig väll. Annars får man väll spela in dom. Någon som ska se?

2. Om endast 2 månader är det jul! Detta året har jag lovat mig själv att jag ska vara "julig" och faktiskt njuta av det. Jag ska få upp julpynt i rummet denna gång! Och jag ska spela julmusik, dricka julmust (blä!), käka pepparkakor och allt annat som hör julen till. Vi får se hur detta går.

(vet ni hur många inlägg jag har skrivit idag egenligen? inte jag heller)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0