Men måste man alltid komma på en jäkla rubrik eller?

Det är konstigt, när man är hemma och har som mest tid för allt egentligen så är man minst aktiv på bloggen.
Varför?
Okej, det finns väll inget att skriva om så det kanske inte så konstigt. Jag menar vad finns det egentligen att skriva om?

"Hej kära läsare!
Idag har jag legat i sängen. Först låg jag på vänster sida och studderade noga min lila fina vägg med utbuktade blommor på. Efter att jag studerat den välldigt noga i sådär 2½ timme så vände jag mig om för att titta ut över mitt rum och kolla på det allt för stökiga rummet."

Hmm.. Ja det hade ju kanske inte kännts sådär über-intressant, eller hur?

Kankse lite bättre med färre inlägg som är något mer vettiga i så fall?

Vänta nu! Jag skriver väl aldrig något vettigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0