Jag skulle aldrig ha sagt något

Aj, aj, aj, AJ!!
Som sagt jag skulle inte ha sagt något tidigare.
Jag trodde ju att man skulle få ont samtidigt man tog det, men nej nej. Det kommer nu! Och det blir bara värre och värre. Det började med att jag inte kunda lyfta armen upp helt, sen kunde jag inte lyfta den lika högt som innan och nu kan jag knappt lyfta den alls. Det gör ont och det stramar. Ungefär som om muskeln vore för kort i armen.
Hmm..

Det kommer bli spännande att se hur bra jag sover i natt.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sv: Hehe, men man kan lika gärna se den hemma på DVD istället för att slänga ut 105 spänn faktiskt :)

2009-11-28 @ 22:21:34
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0