Det är nästan så att jag kan gå och lägga mig nu

Då måste något vara fel! Klockan är bara 23:01 och det är lördag!

Haha, ne så illa är det egentligen inte. Men jag mår inte särskillt bra tyvärr. Dock så är det nog inte så mycket svininfluensans vaccin, jag har mått ganska dåligt på kvällarna de senaste dagarna. Fast ikväll är det nog fasen värre!

Symptom
* Ont i armen, riktigt jäkla ont! (fast det vet jag ju vad det beror på ;))
* Ont i halsen
* Seg reaktion och seg i huvudet
* Hängig
* Trött
* Ont överallt i kroppen, inte bara i armen egentligen. Det bara är värst där
* Ljudkänslig
* Känner mig helt frånvarande

En hejdundrans förkyldning påvägs kanske?


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du kryar på dig!

2009-11-29 @ 12:39:00
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0