Blödande öron

Nu sitter jag här, på en svenska lektion, som jag egentligen inte har.
Ja nu känner man sig ju nörd när man är på lektioner man inte ens har. Men det är sånt man får tåla när man är kompis med de som är 1 år yngre.

Haha, ne jag har inget att skriva här egentligen (och ändå gör jag det, bloggberoende!!) jag har vara så tråkigt. Och så går läraren runt med ett papper som man får skriva på vilken låt man vill önska. Dålig idé! Killarna i klassen och jag har ju inte samma musiksmak direkt. Det absolut värsta (nästan i alla fall) är att lyssna på rap och hip hop och vad lyssnar de på? Just det, rap och hip hop. Jag tror killarna vill förklara krig!

Ge hit det där jävla pappret så ska jag minnsan önska Slipknot, Rammstein, Bullet for my valentine, System of a Down, Sick of it all och Rise against, höja volymen till max och sedan nöjt titta på medans era öron blöder. Ska mina öron blöda så ska era det med. KRIIG!

Nej jag har verkligen inget vettigare att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vadå jag har med skrivigt några låtar så killarna vinner ju inte. =P

2009-11-06 @ 10:44:40
URL: http://ekenstierna.blogspot.com
Postat av: Evelina

Men försök! Man behöver verkligen inte skada sig utan att må bra, så där trodde jag också. Men en dag så tänkte jag, nej nu får det räcka. Skadan ska inte styra mitt liv,utan jag ska styra de. Så nästa gång du känner så, ta ett djupt andetag,tänk på något som får dig glad, eller något du ser fram emot. Och lägg ifrån dig rakbladet eller vad du nu skadar dig med. Man vill inte komma senare i livet med massa ärr som folk frågar efter. Hoppas det löser sig! :)

2009-11-06 @ 13:08:44
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: jossan

HEJA LINA :D



fan kan du inte typ skriva eddie meduza istälelt?? :P bara för att lixsom..

2009-11-06 @ 21:50:04
URL: http://vasterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0