Ännu en anledning till varför jag inte gillar idrottslärare

Lite sådär lagom tjurig just nu.
På idrotten så hade vi inte våran vanliga lärare utan en riktig bitterfitta som var tjurig som få. (Bara för att hennes gubbe inte vill ligga med henne mer eller att hennes barn inte vill hälsa på mer behöver det inte gå ut över oss, eller?) Så det blev väll lite utskällning och så, men visst det överlever man. Inte så kul och det för stör stämningen men jaja. Sen skulle ju killarna jävlas lite med henne och spelade innebandy med 1 000 210 bollar samtidigt medan vi andra spelade badminton. För oss andra var det lugnt, vi brydde oss inte särskilt mycket utan bara hoppade över bollarna när de kom för nära.
Men sen, vad gör de då? Jo alla lämnar mig, Emelie, Anna, Clara och Kaltrina själva med kärringen med miljoner bollar, nät och rack. TACK! Verkligen. Och vad säger läraren? 
"Ja jag tänker inte städa i alla fall" Så det blev vi 5 som städade medan läraren bara klagade och inte lyfte ett finger.
Ja var jag inte tjurig på henne innan så är jag nu (och klassen!)!
**** YOU TOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0