Ajaj! Den sved!


Angående detta inlägg.

Haha, nej jag överlever faktiskt. Alla tycker olika och man måste kunna ta kritik, men man måste också kunna försvara sig.

Jag förstår absolut vad du menar och hur du tänker, jag tycker absolut att även någon som är 51 (och över) ska få leva ut. Jag tycker att det är allt för många som inte tar för sig efter de fyllt 50 och blir tråkiga "tanter". Men sen tycker jag det är fel på det sättet Madonna gör. Hon lever inte ut för att hon inte vill vara tant, hon lever ut för att hon är mediakåt. Och sen visst, har man en bra kropp som Madonna har vid den åldern så ska man vara stolt, men man behöver väl inte tvinga sig själv så strikt att det ska se ut så? Varför inte njuta lite av livet ibland istället för att träna aset av sig? 

Det finns ju faktiskt de som tar åt sig och ser det som deras idial. Madonna är ju inte direkt 100% "orginal" och då finns det ju de som kommer i 40års kris och 50års kris och känner sig inte bra när de ser någon som är runt samma ålder men ser ut att vara som 25.

Och sen tror jag inte det hade spelat någon roll ifall det hade varit en lite yngre Brittney Spears eller en Madonna som hade varit med i videon, jag hade ändå tyckt videon hade varit otroligt dålig! För vad sänder videon ut?
Sex.
Precis som hela vårat samhälle så sänder den ut sex. Eller finns det någon som ser något annat sammanhang i den? För videon består ju utav en Madonna som luftjuckar och tar på sig själv och tre (?) killar som gör det samma.

För mig är inte det en musikvideo i alla fall.

Men sen måste jag ju säga att jag gjorde lite fel. Jag syftade ju bara på hennes ålder när jag skrev det, vilket kanske var fel.
Sen menar jag inte att hon ska sluta bara för att hon är 51, men allt hon gjort i stort sätt den sista tiden har syftat på sex. Varför inte göra något orginellt istället ifall hon vill vara kvar?


Jag menade ju inte hennes ålder att det var fel att hon beter sig som hon gör i videon. Det bara blev speglat så när jag skrev.

Jaja, nu har jag fått försvara mig i alla fall, hoppas ni fattar något av det jag skrev i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0