Händelselös vecka

Nu har jag varit sådär slarvig igen.
Har inte skrivit, inte ens varit inne på min blogg på 3 dagar.
Jag har väll inte så jätte mycket att skriva om heller egentligen. Inte mera än att denna vecka har varit jätte jobbig för att jag inte har mått bra och haft skötseltur. Men annars så har det inte hänt så mycket. Allt har rullat på som vanligt helt enkelt.

Det enda "ovanliga" denna vecka har väll varit att jag fyllt år. Och trotts att man bor här på skolan så fick man frukost på sängen och några presenter. Tusen tack till Ämli, Lelle och Purjo! <3

Nehe, nu ska jag snart gå till engelska lektionen och vara lite duktig.
Ha att så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0