Chip


Idag har jag fått hem min lilla kanin, Chip :)
Han är en Hermelinlöwen (har jag för mig att rasen hette) och är snart 2 månader gammal.
Bilden är ganska värdelös och jag lovar han är mycket sötare i verkligenheten. Ska försöka få en bättre bild i morgon på honom.
Hela dagen så har han knappt vågat röra sig stackar. Han har varit så nervös och rädd, men nu börjar det släppa som tur är. Men jag tror att han har lyckats få lite förtroende för mig i alla fall. Jag försökte att släppa honom i sängen lite så att han fick gå lite, men han vågade inte så istället så hoppade han upp i famnen på mig hela tiden medan jag satt och spelade tv-spel och sen somnade han där. Ska köpa honom en sele ifall jag kommer in till stan i veckan också så man kan gå ut med honom lite.

Men nu ska jag ta och sova en stund.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0