Underbar dag!



Jag har varit så jäkla negativ och nere när jag har skrivit på denna blogg. Men nu har ni bildbevis! Jag kan också vara glad och le. (okej jag ser ut som en muppad flodhäst på bilden och leendet är helt konstigt, men jag kanske kan bjuda på den då)

Idag har det varit en av de bästa dagarna på väldigt länge! Visst, morgonen var väll inte allt för rolig. Mensvärk och trött. Men sen efter det så har den varit underbar! Solsken, regn, ja det har varit båda. Men det har inte spelat någon roll. Jag har tyckt det har varit lika vackert!

Inget är svårt idag!
Inget är negativt!
Allt är vackert!

Jag är så glad och lycklig just nu så jag kan inte sluta skratta och le!

Kommentarer
Postat av: Jossan

fortsätt o var det :) alltid lika kul :)

2009-06-04 @ 20:23:18
URL: http://jossanvasterlund.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

Sött och glad bild du har på dig :=)

2009-06-04 @ 20:23:20
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: C

Vad söt du är!

2009-06-09 @ 09:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0