Trött

Hungrig och kissinödig just nu.
Men jag orkar inte flytta kroppen en cm.
Är helt slut.
Det ända jag har orkat röra idag är armarna när jag har vart tvungen att svara i telefon och när jag skulle stänga datorn. Men sen tar det stopp.

Förövrigt var det en hemsk natt.
Sista gången jag tittade på klockan var hon tio över tre. Hade så jäkla ont inatt så jag trodde jag aldrig skulle få sova.
Tittade på film, lyssnade på musik, läste bok, ja jag prövade med det mesta för att få sova men det gick inte. Kunde bara inte bli tillräckligt trött för att glömma hur ont det gjorde i huvudet. Sen piggar det ju alltid upp med att läkaren säger:
"Det är lumfkörtlarana, det går över om några veckor"
Några veckor!?
Jag håller på att dö nu, hur ska jag då klara av några veckor till??

Men antingen var han proffs eller så var det en väldigt lätt diagnos för jag behövde ju inte äns åka in och besöka läkaren.
Nej allt sköttes via telefon. Även trotts att det inte ens var jag i andra luren.

Men orka bryr sig egentligen.
Jag menar, det är ju inte första gången läkare beter sig lite korkat.
Och folk undrar varför jag inte litar på läkare!
Pröva själv att gå till en miljon läkare och ingen vill hjälpa dig, då förlorar du nog förtroende du också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0