Torsdag

Jag har faktiskt inte velat skriva på denna blogg nu.
Jag har gått in flera gången men lika snabbt har jag loggat ut.
Så fort jag skriver ett inlägg här så blir allt fel och alla klagar och jag orkar bara inte med det!
Men nu skriver jag i alla fall.


Idag har det inte varit allt för kul kan jag lova.
Varit arg på allt och alla och det har blivit endel skrik och raseriutbrott från min sida. Vet inte varför jag varit så ilsken av mig idag. Hittade en knöl i huvudet i morse också som bara har blivit ömmare för var timme. Inte särskillt kul för jag kan knappt vrida på huvudet pga det nu. Och tror ni inte att jag har fått en till knöl nu eller? Jo, och den börjar också göra ont nu.

Jippi vad kul!
*suck*
Om de inte försvunnit tills imorrn så blir det sjukhuset för min del.
"Gud vilken klenis du är då!"
Ja kanske det, men om du hade två knölar i huvudet som gör superont så hade du nog häller inte varit så kaxig! För jag kan berätta att ont gör det! Och vad kan det var för knölar som helt plötsligt bara dyker upp i huvudet?

Kalla mig klen eller gnällig, det får ni ;)
Men nu ska jag ta och käka en ipren.
Hoppas att det kan hjälpa lite.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0