De 3 mest irriterande låtarna just nu

Kunde inte sova alls igår (och det hjälper ju inte när man är jätte nere, men inget hände i alla fall).
Vid 4:30 så började jag äntligen bli lite trött och vid 5 tiden så somnade jag.
Sen sov jag bort hela dagen. Vaknade vid halv ett.
Jippie! Fyfan vad jag hatar att.
Och så vaknar man ju med ont i hela kroppen.
Åååh!
Och så kommer nästa sak så nu hänger jag mig snart (haha, ne så illa är det inte, jag lovar :P).
Stängde på en musikkanal och gissa vad? Dom kör dom tre nya låtarna som jag totalt hatar på raken!
Ni får gärna tycka om låtarna, det är upp till er, men detta är vad jag tycker.

Låt nr 1:
Jeremih - Birthday Sex

Jag hatar den!
Texten är fruktansvärd och sen varför måste dom göra sånt jobbigt ljud för?
Girl you know I-I-I ..
Åååh så störig!!

Låt nr 2:
Back Eyed Peas -Boom Boom Pow

Den äv väl inte super dålig (inte som förra). Men jag stör mig på att denna kommer man få höra överallt (!) och jag fattar inte ens vad låten går ut på.
Bom bom bom, eller?

Låt nr 3:
Promoe - Svennebanan

Det finns två saker som är extremt störigt med denna låten.
1. Den stämmer på vissa punkter i texten så bra att det bara är så irriterande och
2. den etsar sig fast i huvudet och resten utav dagen går man och sjunger "Svennebanan, svennebanan, svennebanan, svennebanan...osv"

Och ni får självklart tycka heeelt annorlunda än mig,
men det skiter jag fullständigt i så ni behöver inte äns börja skriva någon kommentar typ
"Men nej hur kan du tycka den låten är dålig? Den är ju så grymt bra!"
Haha!
Ha ett fortsatt bra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0