Jag kom in! :D

Ingen träning idag i alla fall. Hade ont i knät (vet inte vad jag har gjort :O) och tyckte det var allt för varmt och klibbit så jag struntade i det. Känner mig lite halvt slapp bara för det. Usch då.

Men det var inte det jag skulle berätta, utan jag ska berätta om världens bästa väckning på länge.
Mamma kom in på rummet med ett brev från nässjö och både jag och hon visste vad det handlade om. Fatta att jag var nervös eller? Först fattade jag inte vad det stog, men det tog inte lång tid förens jag förstod.

Jag har kommit in på Media i Nässjö!

Trodde faktiskt ett tag att jag inte skulle komma in, men det gjorde jag!
Lite senare fick jag även ett sms från älskade Madde och hon kom in på sin linje också!

Bra dag eller vad? :D

Kommentarer
Postat av: Joss

Jag är lika glad som du - jag kom också in på min linje! ;)

2009-07-01 @ 19:08:54
URL: http://josefinburell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är lika glad som du - jag kom också in på min linje! ;)

2009-07-01 @ 19:10:59
Postat av: Joss

Tack själv! Ja det är jag, har du sökt förut eller? :)

2009-07-01 @ 20:38:44
URL: http://josefinburell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0