Vi kör nedräkning innan sängen

Du kanske inte visste att: om jag fick välja helt själv vad jag skulle jobba som så skulle jag bli skådespelerska. Dock har jag ingen talang över huvud taget, men man kan ju alltid önska och drömma kanske? ;)

Bloggtips: Denna tjejen kör sin egna stil och tipsar om både filmer, spel och musik. Dock mest filmer, och sådana filmer jag tycker om för engångs skull! Hon skriver grymt bra recentioner och det enda negativa jag kan komma på är att hon tycker om idol. Mitt hatobjekt nummer ett. Haha, ne men hon driver en sjukt bra blogg så klickar er in hos henne. Klicka -HÄR- för att se vem det är.

 

Nu ska jag titta på slutet av True Blood, sen blir det sängen för min del.

God natt!


Kommentarer
Postat av: erika

Tack för din kommentar :)



Man vaknar ju till lite iallafall och än är det inte försent att göra något åt det.

Wii Fit har ju några roliga spel också som man kan spela med sina vänner också :)

2009-12-08 @ 00:27:11
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0