Pakten

Ja det finns inte så mycket mer att göra nu för tiden än att titta på film så.

Pakten
(The Covenan)
2006
Actionthriller

Måste säga att jag är lite förvånad över att den inte gått mer på tv och att den inte är mer känd här i Sverige. För filmen är snyggt filmad, inte allt för dålig handling, bra musik, bra effekter och den är helt enkelt bra och välgjord. Men jag antar att den kom ut vid fel tidpunkt då det fortfarande inte var jätte populärt med den här sorten av film.

Det enda jag egentligen är lite besviken på är att det är så lite action i filmen, det är inte så mycket drag i den som man hoppas på. Det känns lite som om filmen hela tiden är på vägs att dra igån på riktigt och att det ska bli ett jäkla ös, men i stället dör det ut. Mycket synd för jag tror att filmen hade klarat lite mera action.

Men annars är den helt klart se värd. (Och att filmen är fylld med riktiga hunkar gör den knappast sämre).








För eleverna på Spenser Academy är Sons of Ipswich
skolans värstingar. Men det är inte det enda de har gemensamt.
De fyra vännerna delar även en 300 år gammal hemlighet:
de är ättlingar till en häxkult från 1800-talet och
besitter övernaturliga krafter. När den sedan länge förvisade femte
sonen plötsligt dyker upp och hotar att döda deras nära och kära,
inser de att de måste möta sin fiende och hindra honom
att ta ifrån dem deras krafter och bryta PAKTEN för alltid...


Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

den tott jag att jag ska kolla på, lite ögongodis verkar det vara iaf :P

2009-12-30 @ 21:41:44
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: jossan

den e så jävla bra juh.. fast håller med dig om action, det skulle vara mer :)

2009-12-30 @ 21:45:00
URL: http://vasterlund.blogg.se/
Postat av: Jenna

faaan måste inte vara action kan ju vara lite mer naken scener på killarna istället .. ;) .. faan love that movie .. <3

2009-12-30 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0