Muuu!

Visste du att: Jag vill hemskt gärna ha en kalv! De är så söta så jag tror jag smäller av! Och ja, jag vet att de blir äldre, men det spelar ingen roll. Kossor är alltid söta. Helst skulle jag vilja ha en Highland Cattle kalv och/eller en Jersey kalv. Hur söta är de inte?

 

Bloggtips: Den här killen har varit till extrem stor hjälp när jag ska fixa olika bloggdesigner och han är helt otrolig! Jag kan faktiskt helt ärligt säga att han har lärt mig allt jag kan om bloggdesign. Det ni!

Klicka -HÄR- för att komma till bloggen.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Palla! Jul och nyår är inget att räkna ner till.

2009-12-08 @ 20:07:08
URL: http://ekenstierna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0