Just det, fakta med

Visste du att: Jag inte hade en aning att det fanns en prins i Sverige förens jag gick i femman-sexan. Ingen hade någonsin nämnt honom så jag trodde det bara var kungen, drottningen och två prinsessor. Oj vilken chock jag fick när jag fick reda på att vi hade en prins och att han inte var nyfödd. Nej han hade minsann funnits där väldigt länge, han råkade nog bara vara osynlig under 12 år eller så.

Bloggtips:
En fotoblogg som precis startas av inte mindre än mig och min kompis Clara! Okej vi har bara ett inlägg, ett dåligt sådant, men det kommer. N y  s t a r t a d var det ju! (Reklam måste man ju få göra i denna värld)
Klicka -HÄR- för att komma till bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0